Dnes jsme si s dětmi připomněli jejich půlroční cestu druhou třídou. V kruhu jsme společně přemýšleli nad tím, kam se každý posunul, co nového se naučil a v čem se zlepšil. Povídali jsme si o tom, jak je každý z nás jedinečný, a ocenili jsme rozmanitost našich třídních talentů.
Seznámili jsme se také s novými tématy, která nás budou provázet v dalším pololetí. Vrcholem dne bylo slavnostní předání slovního hodnocení. Každý navíc dostal od svých spolužáků jedinečný dárek – ocenění jeho osobních kvalit.
Celou oslavu jsme završili sladkou tečkou – pochutnali jsme si na medovníku. Teď už se těšíme na další dobrodružství, která nás ve druhém pololetí čekají! 🚀😊
Poznámka k vysvědčení jinak: Nevnímejte prosím Ú jako jedničku, T jako dvojku atd. Určitě to není tak. Škála připomíná dítěti, že je stále v rozvoji, že se neustále zlepšuje, že je v procesu učení. Přirovnal bych to k následujícímu příkladu. Představte si, že dostanete teď za úkol naučit se hrát na lesní roh. Ten, kdo již hrát umí, je na Ú. Ten, kdo má zkušenosti s hrou na lesní roh, ale už dlouho nehrál, je na T. Ten, kdo teprve začíná a získává zkušenosti, je logicky na J, ale v procesu učení se posouvá svým tempem. Jarda bude mít větší předpoklad k hraní na lesní roh než Marek. Každý se bude posouvat směrem k Ú svým tempem, dle svých individuálních možností, ale bude se posouvat. A to je smyslem našeho hodnocení – podpora dítěte v jeho rozvoji a pozorování vlastního pokroku.