Třídy 8. A a 8. B se v prosinci, kdy byli žáci přítomni ve škole, při hodinách výchovy k občanství ohlédly za podzimní distanční výukou. To ještě nikdo z nás netušil, že se od ledna tato situace bude opakovat.
Každý sám za sebe odpovídal na předem připravené otázky: Co se mi na distančním vzdělávání nejvíce líbilo (v čem vidím výhody)? Co mi při distančním vzdělávání nejvíce chybělo (v čem vidím nevýhody)? Jak jsi byl u distanční výuky nejčastěji oblečený, učesaný? Jak jsi měl zorganizované vypracovávání zadávaných domácích úkolů (např. psal jsem si do diáře a hned ten den to vždy splnil, nechával jsem vše na poslední chvíli,….)? Kdo mi nejvíce doma s distanční výukou pomáhal? Co jsi kromě školy v období karantény dělal nejčastěji? Dělal jsi v nouzovém stavu činnosti, na které by si v „normálním“ režimu neměl čas- např. byl jsi v době nouzového stavu na nějakém zajímavém výletě- místě? Viděl jsi nějaký zajímavý seriál? Přečetl jsi nějaké zajímavé knihy? Co pro mě bylo v platformě Teams nejobtížnější (co mi nešlo)? Co jsi se naučil při distanční výuce nového při práci s počítačem?
Po zodpovězení těchto otázek dostali žáci další zadání, zamyslet se a výtvarně zpracovat svůj autoportrét, který by je samotné nejlépe vystihoval právě v době distanční výuky, tedy kolem svého portrétu ještě domalovat 3 věci, kterými při vzdělávání na dálku trávili nejvíce času. Nakonec už zbývalo jen vytvořit z odevzdaných žákovských prací koláž. Na výsledek se můžete podívat na nástěnce Vko v přízemí naší školy, nebo níže na fotografii.
J. Hnátová
[ngg src=”galleries” ids=”30″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]