Z prostředí online schůzek jsem se dostali k setkáním naživo na školní zahradě i ve třídě. Vymysleli jsme si pro sebe tři úkoly a pracujeme na nich.
– Potřeba kompostování školního bioodpadu – stanovili jsme si rozpis, která třída, se který týden postará o vynesení košů na bioodpad do kompostéru na zahradě
– Nelibost s dodávkami v projektu Ovoce do škol, konkrétně s nakrájenou a do plastových sáčků balenou mrkví – dali jsme dohromady jak argumenty, proč nám to vadí, tak doporučení, jak to udělat jinak – sepsali jsme dopis, doplnili ho obrázky a odeslali – čekáme na odpověď
– Potřebu mít v obci kontejnery na tetrapak, když máme díky Mléku do školy a Ovoci do škol hromady krabiček – zavolali jsme paní starostce, abychom zjistili, kam se v naší obci tetrapaky dávají – sepsali dopis na obecní zastupitelstvo, proč si myslíme, že kontejner potřebujeme – budeme odesílat a čekat na reakci
Dostali jsme výsledky zimního pozorování v projektu Živá zahrada, o který jsme před lety přišli. Po roce máme 14,25 bodu. K získání titulu stále daleko, ale po jarním pozorování budeme třeba zase o kousek blíž. V jezírku máme pulce, pod plachtou se ukrýval slepýš. Potřebujeme vymyslet, jak přilákat ježky, ještěrky, motýly.
[ngg src=”galleries” ids=”112″ display=”basic_thumbnail” thumbnail_crop=”0″]